Niełatwo jest zaplanować tak duże przedsięwzięcie jak ślub i wesele. Oczywiście wszystko zależy od wielkości przyjęcia, naszych oczekiwań i naszego zapału. Mniejsze wesela jest łatwiej zorganizować, przy tych większych sprawy się trochę komplikują. Musimy zaplanować wszystko pod względem logistycznym, każdy gość musi mieć swoje miejsce i czuć się komfortowo. Nie możemy wcisnąć zbyt dużą liczbę osób do stosunkowo za małej sali, grozi nam to katastrofą. Dlatego poszukując sali, zwracajmy uwagę na jest wymiary i pojemność. Wcześniej też policzmy gości, jakich mamy w planie zaprosić, aby znać ta magiczną liczbę. Gdy sala jest wybrana i zarezerwowana, pora na zainteresowanie się tematem oprawy muzycznej naszego wesela. Jeśli mamy sprecyzowany gust muzyczny, wiemy, co się nam podoba, a co nie, z łatwością znajdziemy zespół, bądź orkiestrę. Następny na liście zadań jest fotograf ślubny, bądź kamerzysta, ale o tym w osobnym artykule. Gdy te najważniejsze sprawy załatwimy, możemy przejść do tych pobocznych, czyli katering, suknia ślubna, garnitur itd. Takie hierarchizowanie spraw pozwala uniknąć pomyłki i przeoczenia czegoś.
Fotograf ślubny
Kwestia fotografa, kluczowa dla mnie, gdyż od niej wiele zależy. Ślub i wesele szybko przeminą, zostaną tylko wspomnienia i zdjęcia. Fotografie z tego dnia muszą być przepełnione magią, miłością, uczuciami i emocjami. Tylko najlepszy fotograf ślubny jest w stanie nam to zapewnić. Dlatego jego poszukiwania powinny odbyć się jak najszybciej i najlepiej poprzez wyszukiwarkę Google. Wpiszemy „fotograf ślubny” i już mamy cały zapas informacji.